måndag 19 december 2011

Jobbsug

Tiden går så fort och vi har inte "hunnit" hälsa på på jobbet på jättelänge.
Idag tog vi tag i det och körde dit. Roligt att träffa alla fina barn igen (och de vuxna med såklart). De små hade blivit så stora. Jag blev allt lite sugen att jobba, men det får vänta 8 månader till.
Nästa år kommer det att ske stora förändringar på jobbet, som tyvärr inte kommer att bli till det bättre. Så jag är ändå glad över att det är 8 månader kvar tills jag ska tillbaka. Förändringarna gör att jag har lite att fundera på hur jag vill göra i framtiden.

För ett år sedan var det massor med snö för barnen att leka i.

Efter titten på jobbet körde Simon och jag och handlade de sista klapparna. Nu är vi färdiga och redo för julen (i alla fall med julklapparna). De ska bara bli inslagna också.

Inga kommentarer: