onsdag 15 februari 2012

Hjärtans dag ♥

Vi brukar inte göra något speciellt på Alla hjärtans dag. Tycker att det är roligare att överraska en vanlig dag när det inte "förväntas" något av en.
Igår fick jag i alla fall en bukett rosor och jag bakade lite gott.
Eftersom jag och Simon går upp tidigt, så körde jag igång med bullbak på morgonen. Tänkte prova bullar som får jäsa under natten, men det hanns inte med. Så det fick bli vanliga bullar. Lyxigt och gott med nybakade bullar till frukost.

Tog inga foto på bullarna, men jag kan visa den fina brödkorgen jag fick i julklapp.



Till kvällsfika blev det choklad/hallon makroner och kärleksmums. Hjärtformade såklart (hann inte foto de hjärtformade kärleksmumsen, de försvann fort...)

2 kommentarer:

Emma sa...

Ser mycket mumsigt ut, låter som en mysig alla hjärtans dag:) Ha det bra, kram emma

Desireé | homeanddesire.se sa...

Åh. Kärleksmums! Det är så gott! Och ser att du har den fina tallriken från Åhlens! Underbar! :)

Kram!